فعالیت وکالتی در آخرین محل قضاوت

فعالیت وکالتی در آخرین محل قضاوت

فعالیت وکالتی در آخرین محل قضاوت

وکیلنا به نقل از حقوق نیوز - وکالت در آخرین محل خدمت قضایی (3 سال)
شماره دادنامه : 9111000494
تاریخ صدور دادنامه : 4/4/91
مرجع رسیدگی کننده : شعبه اول دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز
کلاسه پرونده دادگاه : 9001040

رای دادگاه


در خصوص کیفر خواست صادره از دادسرای انتظامی کانون وکلای مرکز در مورد آقای (م-پ) وکیل دادگستری که پیش از پایان مدت سه سال از تاریخ خدمت قضایی از محل خدمت خود اقدام به وکالت کرده تقاضای صدورحکم مجازات شده است. با توجه به این که وکیل یاد شده در آخرین محل خدمت قضایی خود که دادگاه تجدیدنظر استان تهران بوده پیش از پایان مدت سه سال از پایان خدمت قضایی خود با تقدیم دادخواست اعاده دادرسی در همان دادگاه اقدام به وکالت نموده و در لایحه تقدیمی به دادسرا نیز مراتب فوق را تایید کرده است، تخلف نامبرده برای بار اول در این مورد محرز بوده، برابر تبصره 4 ماده 6 قانون کیفیت دریافت پروانه وکالت مصوب 1376 با یک درجه تخفیف مقرر در ماده 83 آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری به خاطر نداشتن سابقه تخلف آقای (م-پ) را به مجازات درجه 2 مندرج در ماده 76 همان آیین نامه به توبیخ با درج در پرونده محکوم می نماید این رای نسبت به محکوم علیه قطعی است.

پایگاه اطلاع رسانی وکیلنا



+ 0
مخالفم - 0
منبع: http://www.newslaw.net
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

درباره سایت وکیل نا

سایت وکیل­ نا به منظور اطلاع­ رسانی و آگاهی ­بخشی به عموم مردم و اکثرا کسانی که دانش تخصصی حقوقی نداشته و در زندگی روزمرۀ خود ممکن است با مسائل حقوقی و قضایی مواجه شوند ایجاد گردیده است.

درج آگهی در وکیل نا برای عموم وکلا آزاد است و مسئولیت اطلاعات وارد شده با آگهی دهنده می‌باشد. لطفا قبل از هر گونه اقدام از اعتبار و کیل مربوطه مطمئن شوید.

© تمامی حقوق این سایت برای وکیلنا محفوظ است.

/ طراحی و اجرا: آرادپرداز